Sunday, June 3, 2007

Blogu' asta

Salut prietenashi,

Asa dupa cum ati observat nu prea pot sa "tin" jurnalul asta. Calculatoare cu tastatura si setari in limbi straine...lipsa lor :):) sau a internetului :):), ca sa nu mai spun lipsa mea de inspiratie, chef, lene, fac dificila updatarea blogului asta. Dar dupa o luna de concediu am hotarit sa imi iau o zi de lucru si sa va povestesc in mare(dar in mare mare) cu ce activitati "creative" mi-am ocupat timpul de cind am plecat.

Plecarea

Totul hotarit.... ne indreptam(io si Bila) cu trenu' spre Cracovia pe 2 May....sau cel putin asa stiam eu :):):)...(dar dupa "zborurile " magistrale de la Remetea cam cite mai puteam sa mai stiu). Ajung acasa pe 1 seara si aflu ca plecam inspre Praga cu o masina aranjata de Meri (un bun prieten :)) din Arad...Praga???...Cracovia ???? amindoua is in drum spre Asia :):):) . Pe 2 la 12 sintem in Arad ..."incarcam" masina cu marfa si plecam.....asteptam momentul asta de aproape 2 ani. Pe la granitza isi auduce Bila aminte ca are o prietena in Brno ???, trimite un sms, tipa ne raspunde si hotarim sa facem prima oprire in Brno..:):):)..."las ca-i bine si asa rau" - ridem ca prostii.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home