Sunday, June 3, 2007

Brno 3-5 May 2007

Dupa un drum de vreo 12-13 ore am ajuns la Brno pe la 1-2 noaptea. Claudia prietena lui Bila (si a mea de atunci :)) din Brno ne-o asteptat cu vreo 3 feluri de mincare :):):)..ca o romanca adevarata.
Am stat 3 zile in Brno..ne-am chefuit cu prietenii Claudiei am vizitat Brno (cred ca este cel mai frumos oras pe care l-am vazut pina acum), am baut bere adevarata si am realizat pt. prima data ce greu este sa fi turist :):). Nu faceam nimic toata ziua dar seara eram rupti de oboseala :):):)...ca sa vezi ce inseamna lipsa de "exercitiu" :):).


1 Comments:

Blogger razcos said...

Ok, in primul rand vreau sa spun ca m-am bucurat ca ai inceput sa scrii pe blog pentru ca Ova nu mai avea inspiratie pentru celalalt blog (mineriada.blogspot.com si vezi ca sora-mea crede ca ala e blogu tau:))).
Si 3: Brno e extraordinar intr-adevar. Am stat si eu vreo 3 zile acolo si am puburile mi-au placut la nebunie (apropos, ai fost la Pivnitza aia de langa strada Ceska? Acolo se faceau/serveau 4 tipuri de bere, una mai buna decat cealalta).

June 3, 2007 at 6:28 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home