Monday, June 4, 2007

21-1June Siberia(rafting trip ) + Buryat Republic

Am ajuns dimineata in Irkutsk pe la 9. Jenia ne-a asteptat la gara. Nu vorbeste bine engleza dar reusim cumva sa ne intelegem. Jenia m-a contactat pe HC si ne-o facut o oferta 85$ de dolari pt. 4 zile rafting pe un riu ce se varsa in Baikal...Si eu si Bila sintem nerabdatori.

Prima zi Irkutsk

Facem planul de bataie. Din cite observam observam tipul asta nu o prea pregatit nimic. Asa ca trebuie sa merhem sa cumparam veste de salvare, visle, rucsac pt. barca, pompa. Sintem 3 : "iocumine", Bila, Timo(un finlandez ce l-am cunoscut pe tren). Jenia ghidul nostru este foarte confuz...alergam in orasca nebunii si dupa 6 ore de umblat am cumparat doar visle :):)...nebunie. Nu intelegem nimic...ridem tot timpul..alergam...unde ??? nu stim...Incercam sa ne inregistram visa(alta prostie), stam la coada la un ghiseu ca sa aflam ca nu acolo tre' sa asteptam..confuzie totala.
Nu stiu cum reusim dar pe la 7 reusim sa rezolvam aprox. tot ce ne-am propus. Mergem la bere si ne intilnim cu fetele din tren o rusoica din HC si cu un rus care se crede scotian ...:):):)...ii plina lumea asta de ciudati :):)

Rafting trip

Superb...asta-i tot ce pot sa spun....ca tre' sa plec ..sauna si apoi baie in Baikal....nebunie:):)...Acum sint in UlaanBataar si miine plec inspre central+Nord Mongolia...poate reusesc sa mai scriu ceva pe 28 Mai cind ma intorc...din 30 am viza de China...Va pup.


Siberia Irkutsk





2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

...fata de primele zile, in cehia, aratati din ce in ce mai obositi... tre' sa fie tare obositor sa te distrezi atat... te invidiez! pune mai multe poze si e ok! bafta in continuare!

ps: sfat pt. china: scrie la dog (florinchetan@yahoo.com) daca aveti nevoie de ajutor; a stat mult in china

July 3, 2007 at 5:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

cat de tare, cunoscute in tren =))

October 24, 2008 at 6:27 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home