Friday, December 21, 2007

Intro (21 dec. 2007 West Sumatra, Indonesia)

Inainte de toate vreau sa va urez la toti Sarbatori Fericite (si cirnatii la care ma tot gindesc de o saptamina :), sarmale si o ciorba de perisoare cum numa' mama stie sa faca) si un Nou An asa cum vi-l doriti.
Poate va intrebati de ce nu am mai scris demult....raspunsul este simplu : lipsa de insiratie, chef, lene, internet "slow" care ma scoate din minti si as putea sa continui cu justificari(ca romanu') dar in principal nu am "simtit" ca ar fi ceva ce as vrea sa va comunic neaparat. Dupa Tibet am intrat si eu in rindul turistilor...am inceput sa calatoresc cu autobuze pt. turisti (cu un dolar mai mult ca alea publice), sa maninc mincare europeana(astia ii zic Western food :):)) sa nu mai stau in "dormitoare" cite zece, sa am camera mea cu baie (uauuuu!!! :):)), sa calatoresc in grup si cu ghizi(oricum in jungla ii mai greu fara ghizi (Mis):):)), intr-un final sa ma complac in tot ce inseamna "turism" in S-E Asia. Asa ca am terminat-o cu nebuniile si ma trecut pe distractie, am cunoscut oameni interesanti, am vazut locuri superbe si m-am incadrat in ceea ce se numeste turist in S-E Asia....asta-i viata dar las' ca-i bine si asa rau :):). Acum sint undeva in West Sumatra si ma pregatesc sa urc pe un vulcan (3100m) miine noapte..sper sa nu ploua dar daca ploua las' ca-i bine si asa rau :):).

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

intra-adevar indonesia e fermecatoare, ai fost si in zona circuitului de F1?

October 24, 2008 at 6:17 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home